fredag 24 februari 2012

Fredag 24/2

Tjo!
Ny header har jag lyckats få till : )
Här kommer bilder  som jag satt ihop i små collage,
både på pyssel och annat.

Stickat och virkat

 Luffarslöjd

 Poolduksbyte

Mina kransar

Renovering av altan

Betonggjutning

Mina smycken

Idag tog jag och hundarna en härlig promenad i solen,
det var hela 9 grader varmt!!

Vattnet porlade längs vägen,
isen och snön smälte bort,
såååå skönt : )

Ja, det var ju torsdag,
då passade det bra med ärtsoppa och pannkaka : )

Jaha, jag är klarvaken efter att ha jobbat kväll.
Brukar ha svårt att komma till ro,
speciellt när jag vet att jag måste upp snart..
Hoppas jag kommer upp ur sängen förresten,
har skitont i ryggen..
Halkade två ggr på jobbet, och jag som redan var trött i ryggen innan..
Typiskt.

Jaja nu hoppas jag på vår : )

Natti natti!

/Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar