måndag 5 mars 2012

Hejsan,

Ojojojoj.... Jag förstår inte varför jag kollar på program som jag vet är sorgliga...???
Har nyss kollat på en dokumentär som verkligen berörde,
-Alzheimers: förlorade minnesbilder
Där fick vi följa ett antal människor med Alzheimers i olika stadier, en man fick vi följa till sista vilan.
Jobbar som uska, men är alldeles för blödig för såna här program.. Och djur..
Oh nej, det är ju Sofias Änglar på tv ikväll också. Samma visa då igen..
Min J brukar fråga varför jag tittar, när jag typ bölar.. : )
Jag som ska ut med hundarna nu.. Får ta en svängom i sminkväskan först..
Solen skiner iaf, men det ser kallt ut. Det var nästan 7 minus vid nio, rått.

Förresten, är det nån som vet varför tiden blir fel tid på mina inlägg..??
Får korrigera efteråt jämt.
Nu har jag nog fixat det, den var inställd på fel världsdel..
Ha en bra dag.

/Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar