tisdag 15 maj 2012

Oj oj vad gräset har växt fort! Idag har jag klippt och grejat i tre timmar. Och då är jag nästan klar med utsidan av tomten.. Sen har jag innertomten kvar, men den är ju mindre tack och lov : )
Var till tippen med ett lass trädgårdsavfall och våran gamla säng också, och så köpte jag ett par pumps som jag ska ha i helgen.
Tack my love : )
Och i morgon ska J ta mig till plantskolan, ska få två amplar också. Hoppas det finns några riktigt fina : )
Nä, nu blir det ryggläge. Kroppen är inte van vid trädgårdsarbete än, det ömmar både här och där..
Kram

1 kommentar:

  1. hej ullis!

    -ja jösses vad mycket jobb det blir på en gång med trädgården och som du säger kroppen blir lite mör!! tänk om min pållar kunde gå hos dig och smaska på gräset, det skulle dom gilla men nu är det ju snart dags för bete och oj vad dom längtar. Vilka fina petunior du fått tag på,och bra pris för så stora plantor!

    Jag själv skall till Zetas på fredag och shoppa lite. Där kan man även bara strosa runt och få inspiration av allt kreativt och vackert som dom arrangerar. Ett mysigt fik finns oxå med goa bakverk och mackor mmm.. kommer nog å bli dyrt hi hi.

    ha en fin pingst helg och nu pysslar vi vidare.

    kram kram

    SvaraRadera