onsdag 27 juni 2012

Tjo! : )
Jippieee!!!
Jag har fått en kabeltrumma!!
Den ska vi ha som vardagsrumsbord, den är ca 60 cm i diameter. Kan inte ha så mycket större då vi har två divaner på soffan.
Nu är den skrubbad, väntar på att den torkar så jag kan måla den.. Men, vet inte om den ska bli vit målad eller mörkt brun laserad.. Hmm.. Tål att tänkas på.. Tur att den inte är torr än ; )
Ska ha en ljusslinga i själva foten och så ska jag fixa en glasskiva till den. Och så skulle jag vilja ha svart dekorspik, tror jag att det heter.. Men vet inte vart jag ska få tag på det..? Nån som vet?
Idag har vi haft mestadels fint väder, lite skurar ibland, men har legat en stund i solen iaf : ) Så skönt!
Hann klippa gräset på yttertomten, va det växer fort!
Jag kollar på en film, "Ps, I love you", den är såååå bra! Det är andra gången på fyra dar.. Men jag gillar den såå mycket. Grinar som bara den stundtals, riktigt känslosam, och rolig på samma gång.
Nä, nu ska jag kolla vidare ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar