fredag 29 juni 2012

Tjoho! : )
Här är årets första jordgubbs skörd : )
Fick kasta en hel del då både regn och fåglar hägrat.. Men nu har jag lagt det torra gräset, som jag körde av med trimmern, under jordgubbarna så dom inte ligger direkt mot jorden. Och så är ju nätet på så då ska väl fåglarna förhoppningsvis hålla sig därifrån.
Jag sitter i soffan med fotbad och ett glas rött ; ) Jag är LEDIG i helgen!! Helt ledig alltså, ingen trädgårdsarbete heller ; )
Klippte det sista av gräset i går innan jobbet, och så städade, tvättade och bäddade jag rent efter jobbet : ) Kom i säng 01:15, klockan ringde 06:15.. Men det var det värt! Nu kan jag slappa, hoppas jag.. Hihi : )
Det blåser som fasen här, men det är varmt iaf och mulet såklart, jag som ville lapa sol.. Bah, typiskt.. Vi som har 29-30 grader i poolen. Får ta ett dopp ändå.
Det känns skönt med en lugn helg, det har gått i ett dom senaste 4-5 helgerna med jobb, student och midsommar..
Ha det gott allihopa i helgen! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar