torsdag 26 juli 2012

Vovvarna njuter av att få vara ute på tomten när det är fint väder: )
Diva ligger i solen så fort hon får tillfälle.
Hero fick tag i en del av en strumpa med boll i,
men bollen åkte ur och gissa om strumpsnutten var rolig, hihi: )
Jag var livrädd att han skulle sätta den i halsen..

Jag gjorde en tavla häromdagen,
always kiss me goodnight,
tyckte texten var så fin: )
Ska bara köpa en svart ram till den.

Och så fick vi lite mer jobb..
5-6 m3 björkved som ska staplas i vedbon.. Finns det nåt tråkigare..?
Ja, jag kom faktiskt på flera saker som är det.. Hihi..
Äsch, det går ganska fort bara man kommer igång
och så får jag se fram emot svalare höstkvällar när jag kan elda i kaminen.
Fast först skulle jag vilja ha lite varmare sommarnätter..

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar