onsdag 22 augusti 2012

Jaha, då var semestern slut.. Fy va fort det går.
Har jobbat kväll, i regn med foppatofflor..
Nu har jag tänt en mysig brasa, ska hänga lite tvätt, torkar bra då.
Igår grejade jag lite i trädgården, äntligen fick björnbären komma upp på spalje.. Har faktiskt ganska mycket bär på den: ) Gott!
"New Dawn" klätterrosen bjuder på en och annan blomma ff, trots att stackaren får typ noll omvårdnad.. Behöver jord, spalje eller nåt stöd..
Ballongblomman har självsått sig i år igen, fast den kommer himla sent. Hinner nog inte bli så hög som den brukar.
Ja, stackars trädgård.. Har inte kunnat göra nåt på två veckor av semestern pga inflammation i handleden.. Jag som skulle grovröja bland buskar och träd.. Tyvärr gick jag inte till läkare för jag trodde hela tiden att det skulle gå över, helt plötsligt hade det gått två veckor.. Ömmar ff, får se hur det går när jag är på jobbet med städningar, duschar, tvätt mm..
Dags för mys med vovvar: )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar