tisdag 16 oktober 2012

Ska vi börja m dagens outfit, hihi. Är det inte så man gör på många bloggar..?:)
Nä det är inte min grej eg, men är såå nöjd. Jag har gått ner lite i vikt, inte några mängder, men ca 6-7 kg sen förra sommaren. Så nuu, kommer jag i min gamla kjol igen:) Och det är den jag har på mig idag:)
Testade mina, typ, nya Lee jeans som jag inte kunnat använda sen -04-05, kan knäppa dom..! Sist jag testade dom så fick jag lägga mig i sängen för att tvinga igen dom, skulle ha sett synen när jag reste mig, hihi.. Men lite till ska bort på magen innan dom används.. Är väääldigt låga i midjan..
Ja, jag har ledig dag efter att ha jobbat helg. Orkar inte göra nåt idag. Trädgården skriker efter hjälp.. Är ledig i helgen så då ska poolen vintertäckas. Då får vi ta ett ryck med tomten också..
Ha en härlig dag, det ska jag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar