onsdag 7 november 2012

Idag åkte en pyssellåda fram, den har jag fått efter Js mormor. Där i finns det bla pärlor och ståltråd:) Och i princip allt är märkt med pris och årtal, så ståltråd från -77 blev till en ängel:)
Det börjar bli dags för kransbindning igen:) Det tycker ju jag är toppenkul:) Så idag har jag varit i skogen och plockat lingon-blåbär-granris.
Måste köpa stommar och bindtråd, sen är det bara att köra:) Har redan beställningar;)
Skulle klippa gräset för sista ggn på innertomten idag innan jobbet, men fanskapet gick inte igång.. Då åkte trimmern fram. Det gick det med;) Istället för uppsamlare fick jag ta hjälp av krattan.
Nu är det yttertomten kvar, det märks inte att jag krattat massor där tidigare, så det är bara att börja om på nytt..
Kul med jobb;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar