söndag 1 september 2013

~130831~
Enkelt klädda blev vi "hemligt" vigda hemma vid poolen idag/igår!:-) Har inte lagt mig än.. Då räknas det som idag;-)
Bara mammorna och svägerska med man fick vara med;-) Och min syster som inte kunde vara med..
Hade tur med vädret, solen tittade fram stundvis och inget regn. Kanon!:-)
Gjorde min brudbukett själv såklart, en lagom stor till klädseln;-) Och små söta bordsarrangemang.
Och älskar min ring!:-) Jag som absolut inte skulle ha stenar.. Hihi, tur att man kan ändra sig;-)
Ja då kan man somna lyckligt gift, känns såå bra! Det var dags efter över nio år ihop:-)
Puss och kram

1 kommentar:

  1. Men gulliga ni!!! Grattis å va fint du gjort, önskar er fortsatt lycka med erat liv ihop. Kan du inte visa lite mer bilder om ni har =) ni har så mysigt och ombonat hemma hos er. Ha nu en skön söndag med äkta maken / stor kram till er från mig och tack för att jag fick veta;-) Mia.

    SvaraRadera