onsdag 1 januari 2014

Gott Nytt År!!

2 kommentarer:

  1. Hej svejs i stugan! Gott nytt år och god fortsättning. Nu börjar vi om igen och jag tror banne mig att vårlängran redan startat...he he det blir tufft men vips så står man där med spaden i jorden :-) skall försöka att ha lite planer i beredskap så att inte tiden flyger iväg. Just nu försöker jag mig på lite små pyssel som smycken och halsband, gör du något för tillfället eller är det fortfarande stickning son gäller. Hoppas att du/ ni fick en skön julhelg och att livet känns bra, många kramar ttill dig/ mia

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Såg att du lämnat en hälsning hemm hos mig :-) kul att höra av dig, hoppas att allt är väl? Saknar dina inlägg men kanske inspirationen kommer åter snart. Stor kram till dig/ Mia

    SvaraRadera