tisdag 6 mars 2012

Tjo!
Sitter här och myser i soffan,
tänt en massa ljus både inne och ute.
Men jag har koll på dom ; )
Va skönt det är när dagarna blir längre,
känner mig redan piggare.
Tyvärr har jag snart varit hemma två veckor från jobbet pga ryggen : (
Har varit hos Naprapat, läkare och ska till sjukgymnast.
Fick en ordentlig låsning och hade en envis inflammation i korsryggen.
Antagligen satt inflam. där redan eftersom jag varit sjukt trött i ryggen och fått ont av vardagliga sysslor,
speciellt på jobbet inom hemtjänsten.
Hemma kan jag ju anpassa sysslorna efter hur jag mår.
Men, nu känns det mycket bättre, lite öm bara.
Får se vad jag får för övningar av sjukgymnasten också.
Ett tips, kolla upp dina försäkringar,
det är skillnad på fritid och arbete!
Jag är bättre försäkrad på fritiden än på jobbet...

Ha det gott : )

/Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar